ورق لوله میلگرد تفلون
تماس: 35098 (031)

درباره تفلون ایران

درباره تفلون ایران

تفلون ایران زیر مجموعه ی بازرگانی عظیم پلیمر در ایران یعنی شرکت سپاهان پلیمر ( تفلون ) است که انحصارا بر روی پلیمر تفلون ( PTFE ) و واردات این پلیمر از کشورهای آلمان و ایتالیا و معتبرترین برند های محصولات پیش ساخته تفلون در جهان همکاری می کند.

تفلون ایران افتخار دارد در تامین محصولات پیش ساخته تفلون از جمله ورق، لوله، میلگرد، پکینگ و نوار تفلون از جنس انواع تفلون از جمله تفلون کربن، تفلون خالص، تفلون گلاس، تفلون برنز و تفلون گرافیت خدمتگزار صنعت کشور باشد. تفلون ایران با استفاده از سالها تجربه در زمینه ی پلیمرهای صنعتی هم اکنون با طراحی و ساخت قطعات نهایی از جنس انواع تفلون در خدمت صنعت کشور باشد.

از ویژگی های دیگر تفلون می توان به مقاومت به حرارت از 280- تا 400 درجه سانتیگراد، مقاومت بسیار عالی در برابر اسیدها و بازهای قوی، ضربه پذیری نسبتا بالا، مقاومت کششی عالی و سطحی نچسب و غیر سمی را نام برد. تفلون در ساخت کلیه ی قطعات صنایع پتروشیمی که در تماس با اسیدها و بازهای قوی هستند کاربرد دارد. تفلون PTFE را می توان به عنوان آب بندها و گازبندهای مختلف استفاده کرد همچنین به دلیل مقاومت حرارتی بالا در فیلترها و سایر قطعاتی که نیاز به تحمل حرارتی بالا دارند استفاده می شود. انواع تفلون عبارتند از: تفلون خالص، تفلون گلاس، تفلون کربن، تفلون برنز و تفلون گرافیت

تفلون ایران زیر مجموعه بازرگانی سپاهان پلیمر (تفلون) در ایران

برای مشاوره و تامین قطعات پیش ساخته تفلون از برترین برندهای ایتالیایی و آلمانی و تامین قطعات نهایی صنایع مختلف از جنس انواع تفلون با تفلون ایران در تماس باشید. 

شماره تماس برای مشاوره رایگان با تفلون ایران 

09120595977

ربات تفلون ایران

نظر سنجی مشتریان

× فروش ویژه! ورق پلی اورتان های پلیمر؛ تولید داخل با متریال اروپایی تماس با 35098-031