ورق لوله میلگرد تفلون
تماس: 35098 (031)

تفلون برنز/قلع الیاژ اصلاح شده در برابر خزش نسبت به سایر الیاژهای تفلون می باشد این نوع تفلون دارای هدایت حرارتی تقویت شده با ظرفیت تحمل فشار بسیار بالا می باشد که از این رو بسیار مناسب کاربرد در سیستم های هیدرولیک است , تفلون برنز هادی حرارت و الکتریک است و علی رغم استحکام ابعادی خوب به سبب سختی دارای استحکام فشاری و مقاومت به خزش بالایی است.

تفلون برنز 25% تفلون برنز 25% تفلون برنز/قلع الیاژ اصلاح شده در برابر خزش نسبت به سایر الیاژهای تفلون می باشد این نوع تفلون دارای هدایت حرارتی تقویت شده با ظرفیت تحمل فشار بسیار بالا می باشد که از این رو بسیار مناسب کاربرد در سیستم های هیدرولیک است , تفلون برنز هادی حرارت و الکتریک است و علی رغم استحکام ابعادی خوب به سبب سختی دارای استحکام فشاری و مقاومت به خزش بالایی است.
تفلون برنز 40% تفلون برنز 40% تفلون برنز/قلع الیاژ اصلاح شده در برابر خزش نسبت به سایر الیاژهای تفلون می باشد این نوع تفلون دارای هدایت حرارتی تقویت شده با ظرفیت تحمل فشار بسیار بالا می باشد که از این رو بسیار مناسب کاربرد در سیستم های هیدرولیک است , تفلون برنز هادی حرارت و الکتریک است.
تفلون برنز تفلون برنز تفلون برنز/قلع الیاژ اصلاح شده در برابر خزش نسبت به سایر الیاژهای تفلون می باشد این نوع تفلون دارای هدایت حرارتی تقویت شده با ظرفیت تحمل فشار بسیار بالا می باشد که از این رو بسیار مناسب کاربرد در سیستم های هیدرولیک است , تفلون برنز هادی حرارت و الکتریک است و علی رغم استحکام ابعادی خوب به سبب سختی دارای استحکام فشاری و مقاومت به خزش بالایی است.البته تفلون برنز مناسب شرایط اکسیداسیون نیست.کاربرد : عمده کاربرد تفلون برنز در شرایط تحت فشار بدون اکسیداسیون مانند پیستون رینگ ها و یاطاقان ها در سیستم هیدرولیک می باشد. مناسب گاید رینگ ها جهت مصارف سایشی است.

ربات تفلون ایران

نظر سنجی مشتریان

× فروش ویژه! ورق پلی اورتان های پلیمر؛ تولید داخل با متریال اروپایی تماس با 35098-031