ورق لوله میلگرد تفلون
تماس: 35098 (031)

ورق تفلون در سایزها و ابعاد گوناگون قابل عرضه می باشد. ورق تفلون از جنس انواع تفلون موجود می باشد. محصولات پیش ساخته تفلون را از تفلون ایران بخواهید

ورق تفلون ورق تفلون ورق تفلون ورق تفلون از محصولات پیش ساخته تفلون PTFE است. تفلون ایران عرضه کننده انواع ورق تفلون خالص، ورق تفلون کربن، ورق تفلون برنز، ورق تفلون گلاس، ورق تفلون گرافیت و ورق تفلون کربو گرافیت می باشد. تفلون به دلیل وجود خواصی همچون ضریب سایش پایین، تحمل حرارت تا 260 درجه، مقاومت در برابر اسید و باز، ضربه پذیری نسبتا بالا بسیار پرکاربرد است.تفلون ایران عرضه کننده انواع ورق تفلون از جنس تفلون می باشد:
تفلون گلاس تفلون گلاس تفلون گلاس 15% تقویت شده برای مقاومت خزش بالا در تمام رنج های دمایی است که ان را مناسب برای انواع آب بند والو ها و واشر ها در شرایط تحمل فشار کرده است , تفلون گلاس برای مقاومت پوششی اصلاح شده که به دلیل عایق بودن الیاف گلاس تاثیر کمی بر مشخصات الکتریکی آن گذاشته است .تفلون گلاس دارای مقاومت بسیار عالی در برابر آب می باشد.
تفلون برنز 40% تفلون برنز 40% تفلون برنز/قلع الیاژ اصلاح شده در برابر خزش نسبت به سایر الیاژهای تفلون می باشد این نوع تفلون دارای هدایت حرارتی تقویت شده با ظرفیت تحمل فشار بسیار بالا می باشد که از این رو بسیار مناسب کاربرد در سیستم های هیدرولیک است , تفلون برنز هادی حرارت و الکتریک است.
تفلون کربوگرافیت 35% تفلون کربوگرافیت 35% تفلون کربوگرافیت 35% نام علمی: پلی تترا فلوئورو کربن نام تجاری: تفلون کربن 35% نام اختصاری: PTFE + CARBON 35%
تفلون کربوگرافیت تفلون کربوگرافیت پلی تترا فلوئورو اتیلن PTFE در ساخت کلیه ی قطعات صنایع پتروشیمی که در تماس با اسیدها و بازهای قوی هستند کاربرد دارد. تفلون PTFE را می توان به عنوان آب بندها و گازبندهای مختلف استفاده کرد همچنین به دلیل مقاومت حرارتی بالا در فیلترها و سایر قطعاتی که نیاز به تحمل حرارتی بالا دارند استفاده می شود. PTFE (تفلون) یک نوعپلیمر وینیلی است که بر خلاف رفتارش ساختاری شبیه به پلی اتیلن PE دارد.
تفلون برنز تفلون برنز تفلون برنز/قلع الیاژ اصلاح شده در برابر خزش نسبت به سایر الیاژهای تفلون می باشد این نوع تفلون دارای هدایت حرارتی تقویت شده با ظرفیت تحمل فشار بسیار بالا می باشد که از این رو بسیار مناسب کاربرد در سیستم های هیدرولیک است , تفلون برنز هادی حرارت و الکتریک است و علی رغم استحکام ابعادی خوب به سبب سختی دارای استحکام فشاری و مقاومت به خزش بالایی است.البته تفلون برنز مناسب شرایط اکسیداسیون نیست.کاربرد : عمده کاربرد تفلون برنز در شرایط تحت فشار بدون اکسیداسیون مانند پیستون رینگ ها و یاطاقان ها در سیستم هیدرولیک می باشد. مناسب گاید رینگ ها جهت مصارف سایشی است.
تفلون گرافیت 15% تفلون گرافیت 15% تفلون گرافیت 15% از لحاظ هدایت گرمایی و الکتریکی نسبت به تفلون خالص اصلاح شده .و به خاطر ساختار دو وجهی دارای هدایت گرمایی و خود لغزندهگی بهتری نسبت به تفلون کربن می باشد و افزدونی نرم تری محسوب می شود ونیز دارای ضریب سایش کمتر (مقاومت سایشی بهتر) نسبت به تفلون کربن است و ماشین کاری راحت تری دارد , و از لحاظ سختی دارای سطح نرمتری می باشد.
تفلون گرافیت تفلون گرافیت تفلون گرافیت از لحاظ هدایت گرمایی و الکتریکی نسبت به تفلون خالص اصلاح شده .و به خاطر ساختار دو وجهی دارای هدایت گرمایی و خود لغزندهگی بهتری نسبت به تفلون کربن می باشد و افزدونی نرم تری محسوب می شود ونیز دارای ضریب سایش کمتر (مقاومت سایشی بهتر) نسبت به تفلون کربن است و ماشین کاری راحت تری دارد , و از لحاظ سختی دارای سطح نرمتری می باشد.
تفلون کربن 25% تفلون کربن 25% تفلون کربن 25% یکی از محصولات فلئورینه شده است که با کربن (23%) و گرافیت (2%) تقویت شده و دارای ویژگی های نسبتا بهتری از تفلون خالص می باشد که به طور طبیعی به رنگ مشکی در بازار موجود می باشدتفلون کربن در درجه اول در مواردی کاربرد دارد که دمای بالاتر و هدایت الکتریکی بیشتری نسبت به تفلون خالص نیاز است،

ربات تفلون ایران

نظر سنجی مشتریان

× فروش ویژه! ورق پلی اورتان های پلیمر؛ تولید داخل با متریال اروپایی تماس با 35098-031