پلی اورتان-های پلیمر HI POLYMER POLYURETHANE

hi polymer polyurethane

ورق پلی اورتان

برای اولین بار در ایران و با تکیه بر دانش ملی، های پلیمر توانست با فعالیتی وسیع و دانش بنیان، تولید ورق های پلی اورتان با برند پلی اورتان های پلیمر (hi polymer-pu) و با استفاده از بهترین مواد اولیه اروپایی را برای صنعت کشور به ارمغان بیاورد.

پلی اورتان از جمله مواد پلیمری پرکاربرد در صنعت کشور می باشد که های پلیمر با تکیه بر دانش بومی و سال ها تجربه مهندسان ایرانی برای اولین بار اقدام به تولید انبوه ورق های پلی اورتان با برند HI POLYMER نموده است.

HI POLYMER-PU به شکل ورق و برای تولید قطعات مختلف صنعتی به کار می رود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول با ما در ارتباط باشید: 09120595977

پلی اورتان

از ترکیب  ماده از گروه استرها و دی ایزوسیانات بدست می آید که در تهیه اسفنجها، الیاف مصنوعی، رنگها، چسبها، روکش ها و الاستومرها بکار برده می شود.

مشخصات: از بارزترین خصوصیات این گروه مقاومت در برابر سایش و ضربه پذیر بودن می باشـــد. خواصیت الاستیسیته مقاومت حرارتی 80 – 100 درجه

کاربرد: ساخت قالبهای الاستیکی، الگوبرداری از سطوحی که نیاز به وضوح کامل دارند، مدل ســازی، الگوسازی،راپید پروتوتایپ ، مراحل کم فشار در قالبهای تزریقی، قالبهای مقاوم در برابر کشش، شبیـــه سازی ترموپلاستیکی مانند پلی پروپیلن ها، وکیوم کستینگ های سنگین و بزرگ، مدل های بسیارشـفاف ،الگوبرداری از سطوح صاف ؛ تكثیر قالبهای بتنی و سرامیكی؛ قالب گیری برای مدلهایی كه تكــثیر جزئیات درآنها اهمیت دارد ساخت نمونه مستر ؛ ساخت نمونه اصلی برای قالب های وكیوم فرمینــــگ ؛ ساخت قالب با مقاومت های سایشی بالا ساخت قالب های بزرگ و کوچک و ساخت قالبهای سریع تنظــیم شده جهت ریخته گری های بزرگ و ضخیم. 

کاربردهای اساسی:

انواع اورینگ و پکینگ

انواع سرند

انواع پرون قالب

جهت مشاوره برای انتخاب بهترین نوع متریال با کارشناسان ما در ارتباط باشید.